6 Haziran 2008 Cuma

MERHABALAR!!!


Doğum günlerinizde,özel günlerinizde sevdiklerinize özel tasarlanmış kurabiyeler,pastalar,mini keklerle onları mutlu edin…
Yada miniklerinizin doğumları,doğum günleri,diş buğdaylarında onlar için dağıtabileceğiniz nefis kurabiyeler…
Düğünlerinizde,sünnetlerinizde,özel anlamlı davetiyelere ne dersiniz…
Nikah şekerleriniz yerine size özel bir şeyleri anımsatan harika tasarlanmış kurabiyeler,hatta pastanızla aynı model…
İşte bunun için ev ortamında hazırlanan,tamamen hijyenik,siz ve çocuklarınızın güvenle yiyebileceği,göze ve damağa hitabeden özel tatlar için;
bizler artık sizinleyiz….

2 yorum:

Adsız dedi ki...

TURKTICARET.Net olarak www.adhood.com adi altinda yeni bir projemiz var.

Bu projede reklam veren ve yayinciyi bir araya getiriyoruz.
Tek yapmaniz gereken www.adhood.com' a ücretsiz üye olarak, üyelik aktivasyonunuz yapildiktan sonra kullanici panelinizden
5 ayri paket halindeki reklam kodlarini alarak sitenize eklemek.

Daha sonra görüntülenme ve tiklama bazinda para kazanmaya basliyorsunuz.hesap panelinizden de hem reklamlari yönetebiliyor,
hem de kazancinizi takip edebiliyorsunuz.

Ayrintili bilgi için asagidaki mail veya telefon bilgisinden bana ulasabilirsiniz.

Tesekkürler,iyi çalismalar.


Cansel ELTER
cansel.elter@turkticaret.net
TURKTICARET.Net / ADHOOD
Tel: +90 224 224 86 40 / 197
Fax: +90 224 224 95 20

BeNiaN dedi ki...

Merhaba Hülya Hanım beni hatırlamanız mümkün değil biliyorum yıllar önce kuaför sohoda (balçovada:) tanışıp bir kaç kez daha karşılaşmıştık.. o zamanlar bana şeker hamuru tutkunuzdan bahsetmiştiniz benimde ilgim olduğunu ama cesaret edemediğimden bahsetmiştim size ki siz beni çok yüreklendirmiştiniz.. :) gerçi hala yoğun olarak yapmakta değilim bir kızım oldu Allahım bağışlasın ama dediğim gibi şimdi bir pasta veya kurabiye yapıyorsam aklıma hep siz geliyorsunuz ki sizi bulamamış kaybetmiştim bloğunuzu rastgele tekrar buldum.. cok sevindim ve selamlarımı iletmeden geçemedim.. :) sevgiler.. Bu da benim nacizane amtör bloğum daha çok yeniyim :)
http://gulayselcukozen.blogspot.com/